Thursday 5 July 2018

Showcase armata pictata: Tyranids

Primul showcase de armata pictata e aceasta oaste de Tyranids:



Urmeaza poze mai de aproape, si explicatii la lucrarile mai inedite:


Q: Cum ai realizat scheletul? Arata proaspat smuls din trupul cuiva.
A: Pentru baza Lictorului, am folosit bucati de pluta pe post de cladiri, gaurite in diferite zone pentru a arata ca si urme de gloante. Pentru coloana vertebrala a IG-ului, am folosit fir de plumb, pe care l-am taiat si in forma literei ,,C" pentru coaste. Dupa ce le-am lipit, am facut deasupra cu glue strings pe care le-am pictat apoi cu Blood for the Blood God pentru a arata ca si niste fasii smulse de piele.


Q: Foarte tare acest trio de Mawlocs. Cum ai facut bazele?
A: Pentru baza Mawloc-ului care arata ca de parca ar iesi din apa, am folosit prima oara two component glue amestecat cu o culoare metalica albastra, iar dupa ce s-a uscat, am facut cu pistolul de lipit undele apei. ,,Piatra" pe care sa afla coada, e facuta din bucati taiate de carton lipite tot cu pistolul de lipit.
















Si un bonus, acest inceput de Mucolid Spore!

No comments:

Post a Comment