Friday 6 July 2018

Showcase armata pictata: Chaos

Urmatorul showcase de armata pictata (de data asta, doar un pic peste 1000 de puncte) apartine din nou fortelor Haosului:




Pentru partea de demoni, incepem cu un Daemon Prince of Nurgle convertit din Goblin King din The Hobbit (folosind aripile de Be'lakor) pe o baza de rasina.


Bloodletteri repictati (original au fost printre primele modele ce le-am pictat vreodata).


30 de Brimstone Horrori. Am experimentat cu wet blending si glazing. Bazele sunt de nisip pictat (wash si drybrush) cu cristale de rasina.








20 de Blue Horrori. La fel, experimente cu blending pentru a obtine diferite nuante de albastru pentru culoarea pielii.






30 de Plaguebeareri. La inceput am experimentat cu diluare de culori folosite ca washuri.




Pe urma au intrat si vopsele Technical de la Citadel si baze de rasina.



Pentru partea de Chaos Space Marines, acesti  marini au baze urbane facute de mana din polistiren, si insemne desenate de mana pe umeri.


Plague Marinii au baze facute de mana, efecte de rugina folosind pigmenti, si vopsele Technical pentru oxidare.


Ultimul model pictat pentru aceasta armata este un Chaos Terminator Lord. Are efecte de weathering pe armura, reprezentand cei 10.000 de ani de cand duce Razboiul Lung impotriva Imperiului. Are conversii: un picior si par sculptat din green stuff, si trofee reprezentand armatele de Space Marines cu care m-am infruntat in ultima vreme: Space Wolves, Imperial Fists, Blood Angels, si un Khorne Berzerker.


Detalii aici despre cum am pictat fiecare.

No comments:

Post a Comment